מהם ערוצי השיווק הדיגיטלי המתאימים לעסק שלי?
קארדו (www.cardo.co.il) היא זירת מסחר שמקשרת בין מקצועני דיגיטל בכל התחומים: מקדמי אתרים, מנהלי מדיה חברתית, אנשי תוכן, גרפיקאים, עורכי ווידאו ואחרים לבין עסקים.
אנחנו בקארדו מתמקדים בעיקר בעסקים הקטנים. אותם עסקים שיודעים ששיווק בדיגיטל חיוני להצלחתם אבל אולי לא תמיד בטוחים איך לפעול בצורה מושכלת ויעילה.
בשאלון להלן אנחנו מניחים שאתם עסק קטן שמבקש לברר מהי אסטרטגיית השיווק הדיגיטלי שעשויה להתאים לו.
אנחנו בקארדו פיתחנו מנוע ניתוח נתונים שמקבל את הנתונים וההעדפות שלכם, מנתח אותם ומגיש לכם דו"ח שמפרט את האפשרויות לפעילות בדיגיטל המתאימות לכם ביותר.
הנתונים שלכם נשמרים בסודיות ואינם מועברים לאף גורם שלישי. אנחנו משתמשים בהם אך ורק בצורה סטטיסטית.
אתם יכולים למלא את הטופס בצורה אנונימית, אולם אם תשאירו לנו פרטים מלאים נשתדל לעבור על הדו"ח האוטומטי שיופק עבורכם, לנתח את הדברים בעזרת המומחים שלנו ולהעביר לכם חוות דעת בכתובת דוא"ל שתשאירו. הן השירות האוטומטי והן הניתוח האנושי ניתנים לכם ללא כל תשלום.
אנחנו מאחלים לכם הצלחה רבה.
שלכם,
צוות קארדו.
טווח פעילות
[בחירה יחידה] באיזו תחום טריטוריאלי העסק שלכם פועל? היו הגיוניים, נכון שטכנאי מוצרי חשמל יכול להגיע ממטולה לאילת, אבל כנראה שהוא לא יעשה את זה.
קהל יעד
[בחירה מרובה] בחרו את טווח הגילאים אליו אתם מכוונים. ניתן לבחור יותר מקבוצת גיל אחת.
דחיפות הפניה לעסק
[בחירה יחידה] אנא ציינו מהי רמת הדחיפות של הלקוחות שלכם כאשר הם נזקקים לשירותיכם. דחיפות נמוכה מייצגת עסקים שהלקוחות שלהם כלל לא מזדרזים למצוא אותם, למשל פיצרייה מבוססת קהל מקומי. דחיפות בינונית מתאימה לעסקים שהלקוחות שמחפשים אותם עשויים לקבל החלטה בטווח זמן שבין ימים לשבועות. במהלך הזמן הזה הלקוחות שלהם לומדים ומשווים בין עסקים מתחרים ומקבלים החלטה בלי לחץ, למשל, קוסמטיקאית, הפעלה לימי הולדת או מנהל חשבונות. דחיפות גבוהה מתאימה לעסקים שהלקוחות שלהם בדרך כלל זקוקים לשירותיהם באופן מידי והם פונים אליהם בלחץ זמן שבין שעות ספורות לימים ספורים, למשל - אינסטלטור, מנעולן או טכנאי מכשירי חשמל.
ייחודיות בתחום
[בחירה יחידה] האם אתם מתמחים במשהו ייחודי בתוך תחום עיסוקכם שניתן להשתמש בו כדי לבדל את עצמכם משאר העוסקים בתחום? דוגמה לעסק בלא התמחות מיוחדת: קונדיטוריה רגילה. דוגמה לעסק בעל התמחות ייחודית: קונדיטוריה שמתמחה בהכנת עוגות חתונה טבעוניות.
רמת שיתוף פעולה של לקוחות
[בחירה יחידה] האם לקוחות שלכם יהיו נכונים להצטלם בווידאו ולספר על חווית השירות שקיבלו מהעסק שלכם? האם תוכלו לארגן סרטונים או מכתבי תודה שכאלו באופן שוטף?
יכולת טכנית עצמאית
[בחירה יחידה] האם אתם מרגישים בנוח עם כלים טכנולוגיים? למשל, האם תרגישו בנוח ללמוד איך לתפעל בלוג בעצמכם (לכתוב ולעמד פוסטים, להעלות תמונות, להציג קישורים). האם אתם חושבים שאתם יכולים לתפעל דף פייסבוק עסקי בעצמכם? האם תרצו ותוכלו ללמוד כיצד לערוך סרטון ווידאו (להוסיף כתוביות, מוסיקת רקע, כותרות, מעברים וכד').
מטרות הפרסום
[בחירה מרובה]
רמת איפיון קהל היעד
[בחירה יחידה] באיזו רמת דיוק ניתן לאפיין את קהל היעד של העסק שלכם?
זמן ציפייה לתוצאות הפרסום
[בחירה יחידה]
האם קיימים מובילי דעה בתחומכם?
[בחירה יחידה] האם בתחום הפעילות שלכם קיימות אושיות (אנושיות או עסקיות) שמובילות את השוק או כאלו שהן מספיק בולטות בשביל להכתיב דעה? דוגמה: אני עסק קטן למוצרים ללא גלוטן. בתחום של תזונה ללא גלוטן מטעמי בריאות ישנם מספר בלוגרים פעילים עם קהל עוקבים משמעותי.
האם תחום פעילות העסק ויזואלי?
[בחירה יחידה] האם במסגרת העיסוק שלכם מתאפשר לכם לצלם תמונות או סרטוני ווידאו מעורריי עניין? דוגמאות אפשריות, 1) איפור מקצועי, 2) אדריכלות פנים, 3) עיצוב שמלות כלה וכד'.
כמה זמן אתם יכולים להקדיש לנושא השיווק?
[בחירה יחידה]
כמה מהלקוחות שלכם הם לקוחות חוזרים?
[בחירה יחידה] אנא העריכו כמה מהקליינטורה של העסק שלכם מתבססת על לקוחות חדשים וכמה מתבססת על לקוחות חוזרים.
האם המוצרים/שירותים שלכם משלימים?
[בחירה יחידה] אם אתם מספקים רק מוצר יחיד או סוג שירות אחיד התשובה צריכה להיות – כלל לא.
מכירה מקוונת
[בחירה יחידה] האם אתם מוכרים מוצר או שירות כך שהתשלום מתבצע אונליין ברשת?
ספרו על עצמכם
הסעיפים כאן הם רשות. אתם מוזמנים לספר לנו על עצמכם ואנחנו נחזור אליכם לכתובת דוא"ל שתשאירו עם ניתוח מעמיק והמלצות לפעולה שיינתנו על ידיי מומחי השיווק שלנו.