רשימת מאמרים
שיווק דיגיטלי
ערוצים של שיווק דיגיטלי
במאמר זה מתוארים ערוצים של שיווק דיגיטלי. עסק ששוקל פרסום בדיגיטל, במיוחד עסק קטן, יוכל למצוא במאמר את מגוון האפשרויות העומדות בפניו.
מהו שיווק תוכן ואיך הוא משרת את העסק
במאמר זה מוסבר מהו שיווק תוכן ואיך הוא פועל לטובת העסק. מודגשים מספר היבטים הנוגעים לאופן שבו יש לפעול בכדי לצפות לתוצאות משיטת שיווק זו.
מהו שיווק משפיענים? ואיך עסק קטן יכול לעשות בו שימוש?
במאמר זה מוצגת שיטת שיווק הידועה כשיטת שיווק משפיענים. פעמים רבות שיטת שיווק זו מקושרת אסוציאטיבית עם שיווק באמצעות ידוענים ונתפסת עבור עסקים קטנים כשיטה שאיננה רלבנטית עבורם. אולם הדבר איננו נכון. עסקים קטנים בתחומים מתאימים עשויים למצוא אותה מתאימה מאוד לצרכיהם. המאמר כאן עשוי להבהיר לקורא את הדברים.
למה מתכוונים כאשר אומרים "שיווק ברשתות חברתיות" (Social Media Marketing)?
רוב האנשים חיים בתחושה אינטואיטיבית שהם מבינים מהו שיווק ברשתות חברתיות. אולם כאשר עסק ינסה להגדיר לעצמו מהי משמעות המושג ולגזור מתוכה את המאמצים שידרשו ממנו על מנת לפעול במדיה החברתית הוא עשוי לגלות שהדברים אינם כה פשוטים כפי שהם נדמים. המאמר כאן מנסה לעשות קצת סדר בדברים.
מה זה בדיוק תשלום-לפי-קליק במנועי חיפוש (Pay Per Click - PPC)?
במאמר כאן אנחנו מסבירים בצורה פשוטה מה משמעות המונח תשלום-פר-קליק (Pay-Per-Click - PPC) ומה השימוש השיווקי בה. המאמר מסביר בצורה כללית איך הדברים פועלים במנוע החיפוש גוגל אבל הדברים רלבנטיים לכל אתר אחר שמאפשר הפעלת קמפיין תשלום-פר-קליק. בנוסף, המאמר מציג את היתרונות שגלומים בשימוש בקמפיין PPC עבור העסק הקטן.
שיווק תוכן באמצעות אאוטבריין (Outbrain) וטאבולה (Taboola)
המאמר כאן מדבר על שתי חברות ישראליות שסללו ומובילות את תחום ההמלצות של תוכן להמשך קריאה. כל קורא ישראלי שמכיר את אתרי החדשות המרכזיים בישראל יכול לראות בסוף כל כתבה המלצות להמשך קריאה. המלצות אלו הן דרך מתוחכמת לשיווק שמתקבלת בעין יפה אצל הקוראים. המאמר כאן יסביר בקצרה איך הדברים עובדים ואיך אאוטבריין וטאבולה משמשות כלי שיווקי אפקטיבי.
שיווק ויראלי – זה לא פוקס
רוב האנשים משייכים ויראליות של קמפיין עם מזל. האמת היא, כמו הרבה פעמים, הפוכה לגמרי. המאמר כאן מספר קצת על מה נדרש מקמפיין ויראלי בשביל להקטין למינימום את ההסתמכות על המזל ולהגדיל למקסימום את הסיכויים שהצרכנים ימשיכו לשתף את התוכן הלאה.
החסרונות של קמפיין ויראלי
להרים קמפיין ויראלי היא שאיפה של הרבה עסקים קטנים ובינוניים. מדובר על להפוך להיות סיפור סינדרלה במחי סרטון שצולם במצלמת טלפון. הפנטזיה הזאת, כמובן, רחוקה מהמציאות. המאמר כאן מדבר על קשיים וסיכונים ייחודיים שעומדים בפני מפיקים של קמפיין ויראלי.
פייסבוק
כללים לשיווק העסק הקטן בפייסבוק – עשה זאת בעצמך
אם אתם עסק קטן שרוצה לקדם את עצמו בפייסבוק ולא יודעים איפה להתחיל - המאמר כאן בשבילכם. במאמר אנו מציגים את הכללים הבסיסיים להתחיל ולשווק את העסק שלכם בפייסבוק.
דף עסק בפייסבוק לעסק הקטן – דברים שחשוב להקפיד עליהם
מאמר זה נותן טיפים חשובים לעסק הקטן שרוצה להתחיל ולעשות את הצעדיים השיווקיים הראשונים שלו בפייסבוק.
הפוסט השיווקי בפייסבוק לעסק קטן – עשה ואל תעשה
במאמר זה נסקור וניתן עצות עשה ואל תעשה בפרסום פוסט שיווקי לעסק קטן בפייסבוק.
מה הסיפור של הסטורי הזה? מה זה פייסבוק סטורי (Facebook Story) ואיך עסק קטן יכול לעשות בו שימוש שיווקי?
הסטורי של פייסבוק היא תכונה מעניינת שעדיין לא התחילה לגרד את הפוטנציאל השיווקי הטמון בה. המאמר כאן מפנה את תשומת הלב לכך ומדבר על ההזדמנות הנדירה של עסקים קטנים לנצל את העובדה הזו כדי לבלוט בשטח ולייצר עבורם שיווק חכם שאיננו ממומן.
כיכר שוק (Marketplace)
מהם אתרי המרקטפלייס (Marketplace) ומדוע אנחנו שומעים עליהם יותר ויותר לאחרונה
מאמר שמתאר את הסיבות המרכזיות לצמיחתם והצלחתם של אתרי המרקטפלייס בעשור האחרון.
מדיה חברתית
איך להפוך למנהל מדיה חברתית
ניהול מדיה חברתית הפך להיות למשרה חמה אצל רבות מהחברות בארץ. החברות הגדולות כבר מזמן הבינו את הפוטנציאל של המדיה החברתית והן שם מזמן. כעת גם החברות הבינוניות והקטנות רוצות להיכנס ולהשתתף. אבל משרת מנהל מדיה חברתית היא עדיין אניגמה. במאמר זה נדבר על מה זה מנהל מדיה חברתית וקצת איך להתחיל ולהכשיר את עצמך לתפקיד.
כתיבת תוכן
איך להתחיל קריירת כתיבת תוכן ברשת
נהנים מכתיבה? בואו לעשות מזה קריירה. ככל שהפרסום עובר יותר לדיגיטל ולעולם הווירטואלי כך יש יותר ויותר צורך בכותבי תוכן מקצועיים. התחרות עזה אבל ההצלחה משתלמת. אם אתם אוהבים לכתוב זאת ההזדמנות שלכם להשתלב בעולם ההיי-טק.
על החשיבות בבחירת כותבי תוכן מקצועיים לעסק הקטן
לעסק קטן שנדרש לשירותי תוכן פעמים רבות אין את הייעוץ השיווקי המקצועי שיבהיר לו את חשיבותם הקריטית של איכות התכנים כדי להשיג את מטרותיו ואת הצורך בבחירה בכותבי תוכן מקצועיים. במאמר זה נעלה מספר נקודות הממחישות מדוע כדאי ומשתלם לבחור דווקא בכותבי תכנים מקצועיים שעלותם בדרך כלל גבוהה יותר.
ווידאו שיווקי
סוגים שונים של ווידאו שיווקי לעסק הקטן
את רוב סרטוני הווידאו השיווקי, במיוחד אלו שבהם עושים שימוש עסקים קטנים, ניתן לחלק למספר סוגים. במאמר זה נסקור את סוגי הווידאו השיווקי השימושיים ביותר עבור העסקים הקטנים.
נקודות חשובות שעל העסק הקטן לקחת בחשבון לפני בחירת חברת הפקת ווידאו שיווקי
עסק קטן שרוצה לפתח סרטון ווידאו שיווקי ניצב בפני החלטה לא פשוטה. כיצד לבחור את חברת ההפקה הטובה ביותר עבורו. במאמר זה ריכזנו מספר נקודות שיעזרו לעסק הקטן לקבל החלטה.
הנחיות לסרטון ווידאו שיווקי יעיל
עסק קטן או בינוני שמתכנן לפעול בתחום הווידאו השיווקי מוזמן לקרוא במאמר מספר נקודות חשובות שיעזרו לו לתכנן את הסרטון כך שיהיה אפקטיבי ויעיל.
רוצים מאמרים נוספים? השאירו כתובת דוא"ל ונשלח לכם מייל עם קישור בכל פעם שמאמר חדש מתפרסם.
אנחנו גם שונאים ספאם. לא נשלח יותר מאימייל אחד בשבוע.
המאמר נכתב על ידיי מערכת האתר קארדו. האתר www.cardo.co.il הינו זירת מסחר (Marketplace) שמובילה את תחום הדיגיטל בישראל. אנשי דיגיטל בכל התחומים מוזמנים להירשם באתר www.biz.cardo.co.il כספקי שירות בתחום.
מצאתם שגיאה במאמר? חושבים שיש לכם מה להוסיף? רוצים לפרסם אצלנו מאמר? כתבו לנו. קרדיט מובטח!