בתקציב קטן – מה עדיף, קמפיין במדיה החברתית או קידום ממומן בגוגל?

קידום אתרים
מדיה חברתית
[1007]
 - 
8/15/2018 3:35:59 PM

שלום רב,

אנחנו חברת סטארטאפ שהפעילות שלה בעיקר ברשת.

סיימנו שלב בפיתוח המוצר שלנו ואנחנו רוצים לצאת איתו לשוק (קהל היעד שלנו – עסקים קטנים ועצמאים בכל הארץ).

חשבנו לצאת בקמפיין במדיה החברתית. מכיוון שאנחנו לא משופעים במזומנים אנחנו יכולים בשלב הזה להקצות בין 500 ל-1000 שקלים בחודש למטרת פרסום.

השאלות שלנו כדלקמן:

1. האם בתקציב כל כך זעום ניתן להגיע לחשיפה משמעותית או שאנחנו זורקים את הכסף לפח?
2. בתקציב כל כך נמוך האם כדאי להשקיע בקידום ממומן בגוגל או שעדיף פייסבוק ואינסטגרם?
3. שאלה שמאוד מסקרנת אותנו – כאשר משלמים לחברת קידום אתרים (או פרילאנסר) כמה מהתשלום הולך לפייסבוק וגוגל וכמה ממנו הולך לאיש המקצוע?

תודה רבה מראש!
4 תשובות

8/15/2018 3:50:45 PM
בתור בעלת עסק לכתיבת תוכן אני יכולה להגיד לך שעדיף לך להשקיע בגוגל, מאחר שרוב החיפושים שנעשים לגבי שירות או מוצר מתבצעים בגוגל. מהקמפיינים לא יצא לך הרבה לידים לקבל, ואני אומרת לך את זה מתוך ניסיון כי ניסיתי את שינהם. לכן המלצתי לך הוא בפה אחד קמפיין ממומן בגוגל.
במידה ותצטרך עזרה בשירותי כתיבת תוכן גם לקמפיינים אשמח לעזור
www.meravh.co.il
0505952075
8/15/2018 4:08:44 PM
בגלל שקהל היעד שלכם הוא בישראל לדעתי יהיה עדיף לכם דווקא להשקיע בפייסבוק מכיוון שזו רשת חברתית מאוד פעילה בישראל.
בגלל שהתקציב מוגבל הייתי משתדלת לספק הרבה תוכן מסקרן שיגרום לאנשים להיכנס ולקרוא ולא להתעסק רק בפוסטים ממומנים, להשתדל גם להפיק תכנים ופרסומים שיוכלו לקבל חשיפה גם באופן אורגני (ללא קידום בתשלום) למשל על ידי שיתוף בקבוצות רלוונטיות.
לגביי תשלום לספק:
אני אישית לא יודעת איך מתנהלת חברה לקידום אתרים אבל פרילנסר לרוב ידרוש תשלום מסוים על עבודתו והכסף על המימון צריך להיות לפי שיקולכם. יש אפשרות להגדיר סכום מקסימלי בקמפיין ואתם יכולים לקבוע שלא להוציא מעל לסכום מסוים.
1. 500 לחודש זה קצת, 1000 זה לא.
2. תלוי במוצר
3. בתקציבים גדולים מדובר על 10 אחוזים לאיש המקצוע, בקטנים זה כבר עניין של שעות העבודה לפרויקט
8/15/2018 4:47:55 PM
בתור מקדם בשתי הפלטפורמו הללו, הסיכוי שלכם להשיג תוצאות בתקציב הזה הוא קלוש .
מדובר על קהל מאוד מחוזר ולכן עלויות החשיפה וההקלקות גבוהות.
אם יש לכם מוצר ייודי ומדליק יחד עם יכולות ויראליות אז לכו על פייסבוק.
אם המוצר שלכם קיים אז תבחרו כמה ביטויי זנב ארוך ולכו על גוגל.
אם תרצו ייעוץ נוסף (ללא עלות כמובן) מוזמנים לפנות בכיף.
בהצלחה, שלומי
מתלבטים בנושאי שיווק ברשת?
התייעצו (חינם!) עם פאנל המומחים שלנו
צריכים שירות בדיגיטל?
למה לא לפנות לכל המומחים בבת אחת?
איך קארדו עובד?
1כותבים מה צריכים
2הפניה נשלחת למומחים
3 הצעות מחיר חוזרות אליכם
ללא עלות! ללא התחייבות!
ספרו לנו מה אתם צריכים >>