באילו ערוצי שיווק לפעול, פייסבוק, אינסטגרם ודומיו או לנסות גם ערוצים פחות מיינסטרים כמו Redit ו-Pinterest?

קידום אתרים
מדיה חברתית
[1026]
 - 
11/17/2018 7:57:56 AM
אנחנו חברה שמוכרת תיקים לסטודנטים, תיקי מחשב וכדומה. יש לנו קרוב ל-100,000 לייקים אורגנים בפייסבוק בדף העסקי. עד עכשיו הסתמכנו בעיקר על פעילות אורגנית שעבדה לא רע.

לאחרונה הוקצב תקציב לא עצום לפרסום ברשת. השאלה היא האם כדאי להתמקד בערוצים הרגילים – פייסבוק, יוטיוב, גוגל ואינסטגרם או שעדיף לנסות גם ערוצים פחות שגרתיים – רדדיט, טוויטר, פינטרסט ואחרים ואולי לנסות גם שיווק בדוא"ל?

המטרה הסופית היא כמובן המרה למכירות.
תשובה אחת

מערכת קארדו
11/18/2018 10:58:40 AM
כרגיל, בסופו של דבר הכול מתמצה בשתי נקודות – כמה כסף יש לכם להשקיע בפרסום? ומהי המטרה הסופית שלכם?

היינו ממליצים לכם דווקא להתמקד בערוץ של פרסום בגוגל אדוורדס. דרך גוגל אדוורדס סביר להניח שלגולשים שהגיעו לאתר שלכם יש איזה אינטרס לרכוש תיק. אם תשקיעו יותר מידי כסף בפייסבוק/אינסטגרם/יו טיוב תגיעו לקהל שלא בהכרח מחפש את המוצר שלכם ברגע זה. זה טוב למודעות אבל פחות טוב להמרות והתקציב שלכם לא יושקע בצורה אופטימלית. בהתחשב בזה שהתקציב לא גדול כנראה שזאת לא הבחירה היעילה ביותר עבור הכסף שלכם.
הפעילות שלכם בפייסבוק, באינסטגרם וגם בטוויטר צריכה להמשיך להיות אורגנית ומוכוונת לקהל היעד הספציפי שלכם. לגבי הפעילות ביו טיוב – שם אתם צריכים להיות בטוחים שאתם יושבים על נישה ייחודית שתאפשר לכם להגיע לקהל יעד מובחן בצורה מדויקת.
מתלבטים בנושאי שיווק ברשת?
התייעצו (חינם!) עם פאנל המומחים שלנו
צריכים שירות בדיגיטל?
למה לא לפנות לכל המומחים בבת אחת?
איך קארדו עובד?
1כותבים מה צריכים
2הפניה נשלחת למומחים
3 הצעות מחיר חוזרות אליכם
ללא עלות! ללא התחייבות!
ספרו לנו מה אתם צריכים >>