האם עדיין כדאי להפעיל דף עסקי בפייסבוק או שעדיף להתמקד ברשתות חברתיות אחרות?
אנחנו רוצים לפעול בפייסבוק באמצעות דף עסקי אבל שמענו שהדבר הזה "מת" ופייסבוק כבר לא מפיצה את הפוסטים לאנשים שעשו לייק לדף כמו שהם עשו פעם.
שאלתנו, האם שווה להשקיע בדף עסקי בפייסבוק ואיך כדאי לכתוב פוסטים כדי שפייסבוק יפיצו את התכנים?
התשובה שלנו היא שדף עסקי בפייסבוק יכול להיות יעיל מאין כמוהו אם תצברו מספיק אנשים שעשו לייק ותפרסמו פוסטים שבאמת מעניין את אותו הקהל, ובעיקר אם תצליחו לייצר לדף הזה קהילה פנימית.
אין דרך לכתוב פוסטים שפייסבוק "אוהבת". אין טעם לנסות לרצות את פייסבוק. האלגוריתם הוא דיי מורכב אבל מה שבטוח שהדברים הברורים הם פשוטים. פוסטים שמקבלים אנגייג'מנט מקבלים יותר חשיפה שבתורה גוררת יותר אנגייג'מנט וחוזר חלילה.
כדי "להתניע" את הסיפור הזה כדאי לשים כמה שקלים על פוסטים ממומנים, במיוחד כאלה שכבר צברו עניין. אבל שיהיה לכם ברור, דף עסקי מצליח בפייסבוק זה לא קורה ביום. צריך הרבה סבלנות והמון השקעה. הטווחים שצריכים לעמוד לנגד עיניכם הם בין חודשים רבים לשנים ספורות. שיהיה בהצלחה.