איך למנוע מהמיילים השיווקיים שלי למצוא את עצמם בתיבת דואר הזבל (ספאם)?
איך מונעים ממיילים שנשלחים דרך פאנל האתר מכירה להגיע לתיקיית הספאם אצל מקבליי המייל?
שלום לכם. יש כללי אצבע כמו להימנע ממילים "בעייתיות" בכותרת ההודעה ובגוף הנודעה וכמו כן למעט ככל האפשר בכמות הקישורים בגוף ההודעה. אבל מניסיוננו הדרך הטובה ביותר היא לייצר אנגייג'מנט בגוף האימייל. ככל שיותר אנשים שקיבלו את האימייל יגיבו למייל כך ספק השירות יזהה את השליחה כחוקית "וילבין" אותה. האנגייג'מנט מהווה אינדיקציה בצד השרת לכך שהמיילים הם חוקיים ואיכותיים. אנחנו גם תמיד ממליצים להוסיף בתחתית כל אימייל בקשה למקבל האימייל להוסיף את הכתובת לרשימת הכתובות על מנת למנוע אפשרות עתידית שבה המייל מגיע לתיקיית הספאם.