המרקטפלייס הישראלי לשיווק ברשת
כל המומחים להקמת אתרים, מדיה חברתית, קידום אתרים ותוכן

מתוך תקציב נתון – כמה אחוזים מהתקציב כדאי להשקיע בפיתוח תכנים וכמה אחוזים מהתקציב כדאי להשקיע בקניית קישורים נכנסים לאתר?

קידום אתרים
[1048]
 - 
11/12/2019 6:39:56 PM
איך כדאי לחלק את תקציב בין תוכן לקישורים? כמה אחוזים מהתקציב להשקיע בתוכן וכמה אחוזים כדאי להשקיע בלינקים חיצוניים?
תשובה אחת

מערכת קארדו
11/12/2019 6:41:31 PM
הגורמים המקצועיים שאיתם דיברנו לגמרי חלוקים. יש כאלה שאומרים 30% תוכן, 70% קישורים. יש כאלה שאומרים 90÷ לתוכן. ויש כאלה שחושבים על יחס של 3:1 לטובת התוכן. כלומר על כל קישור שלושה מאמרים (אחד שיהיה לאתר שלך ושניים לקישור) כלומר 75% מאמרים ו 25% קישורים . צריך לקחת בחשבון שיש קישורים יותר יקרים ויש קישורים יותר זולים אבל המחיר למאמר זהה בדרך כלל (בהתייחס לכמות מילים מסוימת).
בשורה התחתונה – זה כנראה אמור לנטות יותר לכיוון התוכן, אבל, כמו כל דבר בשיווק דיגיטלי יש כאן חשיבות גדולה להרבה מאוד משתנים אחרים ובראש ובראשונה לתחום שבו פועל האתר.
מתלבטים בנושאי שיווק ברשת?
התייעצו (חינם!) עם פאנל המומחים שלנו
צריכים שירות בדיגיטל?
למה לא לפנות לכל המומחים בבת אחת?
איך קארדו עובד?
1כותבים מה צריכים
2הפניה נשלחת למומחים
3 הצעות מחיר חוזרות אליכם
ללא עלות! ללא התחייבות!
ספרו לנו מה אתם צריכים >>